Autor: Zbigniew Zych (zych_at_use.address.from.sig.onet.pl)
Data: Sat 30 Aug 1997 - 21:45:15 MET DST
Marek Litwin <litwin_at_priv.onet.pl> (30 Aug 1997 10:43:10 GMT) wrote:
> Już od dłuższego czasu nie mogę sprawdzić zawartości skrzynki?
Łączysz się z Częstochowy, poprzez TPNET.
Dostałem ostatnio sygnał od kilku klientów właśnie z Częstochowy, że
nie mogą się połączyć wogóle z ONETem, ani ze stronami WWW, ani pocztą,
ani z innymi usługami.
Po sprawdzeniu z jednym z klientów, okazało się że TPNET nie routuje
pewnej połówki klasy C adresów, właśnie z Częstochowy do i z ONETu.
W szczególności nie mam routingu do np: vr0-cen140.czestochowa.tpnet.pl
Wygląda to tak:
traceroute to vr0-cen140.czestochowa.tpnet.pl (194.204.180.129), 30 hops max, 40 byte packets
1 Wielopole1-rtr.onet.pl (194.204.188.9) 2 ms 1 ms 1 ms
2 194.204.148.165 (194.204.148.165) 16 ms 6 ms 15 ms
3 * *
Z drugiej strony podobnie...
Problem zgłosiłem wczoraj TPSA, CST. Mieli oddzwonić... Brak jakiekolwiek
odzewu...
Teraz, w weekend to już nic nie zrobię, bedę monitował w poniedziałek,
żeby to poprawili...
Być może podobny problem występuje też dla Kielc...
Podsumowując:
jeśli jesteś z Częstochowy, korzystasz z modemów dostępowych TPSA
(tzw. TPNET) i nie masz "dojścia" do ONETu, to monituj TPSA, żeby
poprawili...
Zbigniew Zych
-- http://onet.pl/~zych/ mailto:zych_at_onet.pl Optimus S.A. O/Kraków, administrator sieci http://www.onet.pl/
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:05:01 MET DST