Posmiejmy sie.

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 20 Aug 1997 - 13:32:01 MET DST

Posmiejmy sie! Dostalem dopiero co taki oto list. No comments...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl

------- Forwarded Message Follows -------

Czy mozna z toba porozmawiac
na temat twojego artykulu, o internecie.
Duzo z tego co piszesz jest mi znane.
Nieznane jest dla mnie, jak napisac program do zlamania
login i passportu czy hasla a jesli juz jest program napisany
jak go wsadzic do telnetu ze by mozna by sie wlamac do poszczegolnych
computerow. Czy jesli byla by mozliwosc wlamania sie do komoutera, czy
z tego komputera cracker jest w stanie przedostania sie do eternet do
lokalnej sieci komputerowej i jak.
Na tym koncze, czy bys byl w stanie pomoc mnie czekam na odpis