Re: sztuczne oszczedzanie numerow IP: Serwery wirtualne WWW na ICM ktore niekiedy ida w malin

Autor: Maciej W. Rozycki (macro_at_macro.ds2.pg.gda.pl)
Data: Thu 14 Aug 1997 - 14:52:26 MET DST

On 14 Aug 1997, Grzegorz Szyszlo wrote:

> w niektorych sytuacjach oddzielne IP nadal jest jednak wymagane.
> poza tym obecna sytuacja z "oszczedzaniem" adresow IP nie tyle jest
> zwiazana z jakims tam porzadkiem, co z tym ze adresy IP sie powoli
> wyczerpuja. i niedlugo sie skoncza. ciekawe kiedy wejdzie IPv6 .
> w linuxie juz jest, ale z reszta swiata jest chyba krucho.

 Z IPv6 nie jest tak zle. :-) Z tego co mi wiadomo, takie firmy, jak Sun,
Cisco i Digital juz odpowiednie oprogramowanie maja opracowane, czyli IPv6
powinno wejsc juz za niedlugo.

--
+  Maciej W. Rozycki, Technical University of Gdansk, Poland   +
+        e-mail: macro_at_ds2.pg.gda.pl, PGP key available        +