Re: Wlamanie na SunSITE.icm.edu.pl

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 13 Aug 1997 - 13:53:46 MET DST

Dnia 13 Aug 97 o godz. 13:09, Andrzej Bort napisal(a):

> A archie przez maila? Powiedzcie mi (jak Windowsowcowi), czy archie via
> mail i archie via telnet to to samo, czy cos innego (chodzi o to, czy te
> dwa rodzaje jednej uslugi mozna zainstalowac rozlacznie?)
>
> Pytam sie, bo preferuje archie przez maila...

Mnie sie zdaje ze mozna... Ale nigdy tego nie instalowalem wiec nie wiem.
Co do maila, to ja zwykle robilem tak, ze laczylem sie przez telnet, kazalem
wyszukac co mnie interesowalo i odeslac sobie mailem :-)
A przy okazji tematu uslug dostepnych przez telnet: czy ktos wie, czy jest
gdzies w Polsce w tej chwili dostepny publicznie przez telnet Lynx? (na
takiej zasadzie, jak dziala archie: ze logujesz sie np. jako 'www' i
uruchamia sie Lynx). Tylko mi nie odpowiadajcie "po co, lepiej sobie
zainstalowac". Ja *mam* zainstalowany, ale to nie dla mnie...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl