Routing Via RAS

Autor: Waldemar Dworakowski (waldek_at_ciemnogrod.net)
Data: Mon 11 Aug 1997 - 23:54:51 MET DST

Panowie!
Czy ktos uruchomil juz nowy router RAS dla NT? Probuje na nim postawic
router dzwoniacy na lacze dostepowe mojego ISP aby udostepniac na
'prywatnych' numerach albo (jak sie da) na numerach ISP siec na kilku
stanowiskach i mam problem. Wszystko prawie dziala tyle ze nie zupelnie
;> Czy komus cos podobnego sie juz udalo? A moze jakies inne pomysly na
taki numer?
Pozdrawiam
WD
P.S. Sorry za spam na 3 listach - bylbym wdzieczny za odpowiedzi
prywatne