Re: POLPAK wciska kit ???

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Mon 11 Aug 1997 - 01:14:04 MET DST

"Marek Baczek" <mgb_at_qdnet.pl> writes:

> Nie wiem co to jest i jesli napiszesz jak toto sprawdzic na Cisco, to z
> checia sprawdze.

Nie mam zielonego pojecia, i nawet nie mam teraz jak sprawdzic.
Ale w docach do Cisco powinno o tym byc, wydaje mi sie, ze to wlasnie
tam o tym czytalem (tylko, ze tam moze byc po prostu definicja).

> Transfery nie, gdyz jak juz routing jest, to jakos te ramki sie
> przepychaja, problem tkwi w chwilowych przerwach routingu.

Wlasnie przy BECN / FECN chyba nie powinny sie przepychac, w kazdym
razie nie wszystkie. Chyba ze wykorzystujemy mniej niz CIR.

--
Krzysztof Halasa