Re: TPSA - 125 zl - ryczalt

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 09 Aug 1997 - 12:48:04 MET DST

Dnia 9 Aug 97 o godz. 9:24, Silk napisal(a):

> Ciekaw jestem kto to wymyslil ? Jakis facet podobno slyszal ???
> Tak powstaje plotka ... Panowie, moze sloneczko zbytnio przygrzewa ?
> Sezon ogorkowy w pelni :-)

Zdaje sie ze RMF-y maja internet... Czy nie mozna by sie sprobowac do nich
domailowac i zapytac, czy faktycznie bylo cos takiego mowione na antenie i
skad ta informacja...
Pytanie tylko czy czytaja maile. Bo niestety wiele firm w .pl ma e-maila
chyba dla szpanu, bo wyglada na to, ze go nie czytaja, a jezeli nawet
czytaja, to nie odpowiadaja. Ot, pare tygodni temu napisalem e-maila do
Polcardu i do PKO BP, w ktorym mam karte VISA, z pytaniem o pare szczegolow
odnosnie uzytkowania tej karty. Do tej pory nie dostalem odpowiedzi. A
dlatego zdecydowalem sie pytac tam, ze panie zza okienka w banku wiedza
jeszcze mniej niz ja...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl