Re: TPSA - 125 zl - ryczalt

Autor: Adam Mossakowski (danone_at_eleet.webmedia.pl)
Data: Thu 07 Aug 1997 - 19:40:05 MET DST

In pl.listserv.polip Michal Jaskolski <jj_at_gdansk.sprint.pl> wrote:
> [...]

tak Ci sie tylko zdaje .. :))
czyli do tpsa to sie juz dodzwonic nei bedzie mozna jak znam polska
mentalnosc to jak sie ktos raz dodzoni to bedzie wisial tydzien na modemie
bo moze w miedzy czsie dodzoni sie ktos inny i zajmie linie wiec lepiej nie
ryzykowac ..
ISP napewno nie zgina bo beda gwarantowac dodzwanianie sie zawsze a nie o 4
nad ranem ..

> Czyżby TP S.A wreszcie zmądrzała?
nie chce mi sie w to wierzyc .. ale wszystko jest mozliwe
> Inna sprawa, że wykończy to providerów :-(
raczej bedzie podwyzka :)) ich uslug ..
taki pomysl jest super pod warunkiem ze ma sie odpowiednia liczbe modemow.
tak wiec tpsa jeszce zyska bo ludzie nei dosc ze wykupia sobie ten abonament
to beda musieli i tak dzownic normalnie do lokalnych providerow ..
Jednak TPSA to jest genialna firma :)))

--
DA_none