Re: Provider czy nie provider?

Autor: Piotr Roszatycki (dexter_at_delta.ii.tuniv.szczecin.pl)
Data: Tue 29 Jul 1997 - 13:57:38 MET DST

Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
: Piotr Roszatycki <dexter_at_dedal.man.szczecin.pl> wrote:

: >Taak??
: >Mnie "dostawca" kojazy sie z facetem z ciezarowka, czyli samochodem
: >dostawczym. Taki dostawca dostarcza cieple buleczki, coca-cole, mydlo i
: >powidlo. I co to ma wspolnego z Internetem?
: a 'myszka' kojarzy ci sie z gryzoniem tak ? to czemu uzywasz
: tego slowa ? obstaje przy swoim D O S T A W C A .

Wlasnie dlatego mowie "myszka", bo mi sie kojarzy z gryzoniem! Czasem
mowie nawet do kolegi: "podlacz tego gryzonia!"
A dostawca kojarzy mi sie juz bardziej z handlarzem watpliwym towarem. Veto!
"Dostawca uslug internetowych" to o dwa slowa za duzo.

--
Piotr "Dexter" Roszatycki
mailto:dexter_at_dedal.man.szczecin.pl