Re: Zycie i rzadowe reklamy

Autor: Maciek Uhlig (muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl)
Data: Mon 28 Jul 1997 - 09:28:59 MET DST

Slawek (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:
> Chodzi raczej o to ze panstwo za pienidze podatnika promuje firme prywatna
> wiec
> cos jest nie tak. Konflikt interesow?
> Ale nie ma to nic wpsolnego ze internetem i jakims wydumanym kodeksem.

Troche off-topic: kiedys oberwalo sie premierowi Bieleckiemu, ze grajac w
pilke promowal jakis biznes. I oto ja ogladam niedawno w Rai Uno:
piosenkarze graja z ministrami w pilke, a dochod na jakis szczytny cel
spoleczny. I oto piosenkarze na koszulkach maja logo wody mineralnej
Vera, a ministrowie - uwaga! uwaga! - godnie nosza logo SEATa! :-)
Zeby chociaz Fiata!

A tradycje biznesowe to we Wloszech sa troche dluzsze, niz u nas.

--
Pozdrowienia,
Maciek