Re: Serwery wirtualne WWW na ICM ktore niekiedy ida w maliny.

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 24 Jul 1997 - 12:51:22 MET DST

Piotr Roszatycki <dexter_at_delta.ii.tuniv.szczecin.pl> wrote:
: : A moje pytanie w tym temacie: ktore przegladarki wysylaja w zapytaniu pole
: : "host:" ? Jak juz sie dowiedzialem, taka przegladarka jest Netscape 1.1
: mialo byc:
: "host:" ? Jak juz sie dowiedzialem, taka przegladarka _NIE_ jest Netscape 1.1

Mówiąc ogólnie, pole Host: jest obowiązkowe od HTTP/1.1, więc jeżeli
przeglądarka jest zgodna z HTTP/1.1 to powinna wysyłać. Ale
konkretnie które tego nie robią to nie wiem - na pewno aktualne
wersje Netscape i IE nie mają z tym problemów, lynx 2.5 też działa
jak trzeba. Ale ja mimo wszystko czuję jakiś sentyment do serwerów
wirtualnych na oddzielnych IP :-)

--
Piotr Piątkowski, Uczelniane Centrum Informatyki, AGH Krakow, POLAND