Re: Wybory i polityka w Internecie

Autor: Michal Jaskolski (jj_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Sat 26 Jul 1997 - 14:00:30 MET DST

Dnia Sat, 26 Jul 1997 07:33:29 +0200, Jaroslaw Zielinski <jz_at_it.com.pl>
napisał(a):

> [...]
>pamietaja...
>
>Otoz pare lat temu bylo bodajze na jednym z serwerow akademickich
>stworzone glosowanie na politykow - chyba w wyborach prezydenckich,
>chyba wygral je Korwin-Mikke. Czy ktos moze pamieta, kto je
>przygotowywal, jaka byla jego historia i wyniki, a moze ta strona
>jeszcze gdzies jest w sieci?
>
>Chcialbym o tym napisac w serwisie "Wybory97.pl", w przygotowaniu
>ktorego uczestnicze. Jesli ktos pamieta podobne fakty z dziedziny
>"Polityka a Internet" to rowniez prosze o kontakt e-mailowy czy tez

Zawsze pozostaje Polski Infoseek...
"+wybory +prezydenckie +zaglosuj" albo
"+serwis +polityczny" oraz polskie katalogi (WP, ONET, WOW).

>Z gory dziekuje za wszelke informacje,
>

>Jaroslaw Zielinski
>http://winter.it.com.pl/ - Wiadomosci Internetowe
>http://www.wybory97.pl/index.html - Wybory97.pl

        -= Michał Jaskólski =-
[ jj_at_gdansk.sprint.pl | ICQ UIN: 1877229 ]
  => http://www.gdansk.sprint.pl/~jj/ <=