Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_it.com.pl)
Data: Wed 23 Jul 1997 - 22:53:25 MET DST

Marek Baczek wrote:

> Jaroslaw Zielinski wrote in article <33D61E10.792A_at_it.com.pl>...

> Wobec gloszonych publicznie przez Ciebie pogladow, jak wytlumaczysz
> nazwe powyzszej domeny?
> Czyzby firma Wybory97 (spolka z o.o., a moze akcyjna) miala trzy
> niezalezne lacza do Internetu?
> A moze nie zauwazylem zmiany zasad rejestracji w .pl?
> A moze to nowa domena funkcjonalna?

Nie. Jest to domena majaca, o ile mi wiadomo, taki sam status jak domena
powodz.pl - domeny zarejestrowanej tylko na pewien czas. Zreszta -
przeciez nie bedzie miala juz sensu istnienia w 1998 roku, chyba jako
muzealny eksponat. Zostala zarejestrowana przez NASK 21 lipca 1997 roku
i od tego dnia dziala, z malym poslizgiem na "rozgloszenie nowiny" na
nameserwery.

Natomiast, jak juz poruszamy ten temat, to ciekawe wydaje sie pytanie,
co zrobic z takimi chwilowymi serwisami po zakonczeniu przedmiotu ich
dzialania (powodzi, wyborow). Moze "zamrozic" je w domenie .org.pl, jak
nie-przynoszace-zysku-muzealne-eksponaty?

Jesli po wyborach powstanie staly serwis o podobnej tematyce - co jest
jednym z wariantow rozwoju sytuacji - to bedzie sie miescil w domenie
com.pl, zgodnie ze zdrowym rozsadkiem i wola wiekszosci.

Jaroslaw Zielinski
http://winter.it.com.pl/ - Wiadomosci Internetowe
http://www.wybory97.pl/index.html - Wybory97.pl

PS. Dla kibicow tego "wyscigu szczurow" serwisow wyborczych polecam
lekture ostatniego Computerworlda, gdzie jest o serwisie
http://www.wybory.com/ ...