Re: Domeny Internetowe w Polsce (off topic)

Autor: Rafal Szarecki (szary_at_nask.pl)
Data: Wed 23 Jul 1997 - 19:03:05 MET DST

Roman Charas <rcharas_at_polbox.com> wrote:
> itp.

> Uwazam pomysl za najlepszy mozliwy. Po prostu rejestracja domeny w .pl i potem
> oplata za utrzymanie rekordu w DNS powinna byc wielokrotnie drozsza niz dla
> .com.pl

Idea piękna w swej prostocie. Są tylko dwie sprawy:
1) Ile, bo przecież nie można co tydzień zmieniać.
        1000zl, 3000, ile? Gdzie jest granica zapewniająca utrzymanie
        drzewiastej struktury DNS
2) Czy byt utrzymujący .pl TLD a może i 2LD jest non-profit czy komercyjny? To
drugie to chyba nie jest dobry pomysł. Mogło by się okazać że jego interesy
są różne od interesów reszty Inet. Mógłby nabrać ochoty na zostanie ISP etc.
A zatem non-commertial. OK. ale co z pieniędzmi które wpłyną? Sprzęt i pensje
- OK ale tak myśle że w 12 miesięcy się zwróci. A co potem? To musi być w statucie tego Bytu.

BTW: Dziwne... Nadmiar pieniędzy. A zawdsze mi się wydawało że talie połączenie
to kłamstwo samo w sobuie ...