Re: Sonda

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Wed 23 Jul 1997 - 14:42:08 MET DST

Dorota Nicewicz-Modrzewska <dorota_at_math.amu.edu.pl> wrote:
: On Wed, 23 Jul 1997, Tomasz Kłoczko wrote:

: > Jakaś paqranoja.
: Szanujmy sie troche nawzajem, nie odpowiada Cie to nie. Wiekszosci nie
: odpowiada.

Przepraszam. Nie chciałem nikogo urazić. Uważam, że stawianie sprawy na
takich warunkach jakim zaprotestowałem to poprostu brak zastanowienia nad
całością. Cyzli jednak nie paranoja co głupota zbiorowa wynkająca z
przyzwyczajeń poprzeniej epoki, czyli coś co można usunąć poprzez
odpowiednią terapię (myśląc poprostu .. od czasu do czasu ;).

kloczekl

*Ludzie nie maja problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
Tomasz Kłoczko, student, PG FTiMS *e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*