Re: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 23 Jul 1997 - 00:23:21 MET DST

On 21 Jul 97 08:11:47 GMT, darekw_at_atm.com.pl (Dariusz Wichniewicz)

>I co z tym bylo dalej? - ciekawy jestem w jaki sposob mozna przeprowadzic
>dowod winy w przypadku publikacji elektronicznej.

Mozna. Wysyla sie prokuratora, zabezpiecza podejrzany sprzet, .... a
potem juz nawet nie wazne kto zawinil i jak to udowodnic, wazne ze
provider [z nazwy, bo sprzet zabezpieczony] sam skasuje, ale wczesniej
udzieli wszelkiej pomocy w ustaleniu kto to wyslal.
A w koncu przeciez o skasowanie chodzi najbardziej :-)

J.