Re: Domeny Internetowe w Polsce (off topic)

Autor: Ziemek Borowski (ziembor_at_digilab.com.pl)
Data: Tue 22 Jul 1997 - 08:30:22 MET DST

On Tue, 22 Jul 1997, Michal Szokolo wrote:

>Jaroslaw Rafa wrote:
>Uprasza sie o niewykrecanie kota ogonem...
>
>Caly czas chodzi mi o ZAKAZ ADMINISTRACYJNY a nie niedostepnosc
>finansowa.
zrozum jedną rzecz... W większości wypadków chodzi nie o zakaz
administracyjny a o to by były klarowne reguły...
i tu uważam że w ramach tych reguł z trudem się mieści ,,prawo'' do
używania domeny bezpośrednio w *.pl DLA KAŻDEGO...
I dla mnie dyskusja powinna się toczyć na zasadzie:
* jakie nowe TLD.pl są potrzebne (i czy wszystko zerżnąć z AlterNicu)
* kto ma tym zarządzać
* czy ISP powinni móc się rejestrować w *.pl czy może raczej zaprząc
do administrowania większością DNSu przyzwoitą firmę komercyjną
nadzorowaną przez NIC.net.pl w formie Rady Użytkowników Internetu w
Polsce ;-) działającą wielokrotnie szybciej niż NASK (gdzie od
wysłania wniosku do czynności techniczno-sprawdzających mija ostatnio
i 2-3 tygodnie)
A w ogóle to wróćmy na dns-l_at_psi.org.pl ;-) i tam konstuktywnie weźmy
się do pracy.....

-- Ziemek Borowski