Re: Domeny: rozdwojenie jazni?

Autor: Leszek Bogdanowicz (bogdanow_at_cnt.pl)
Data: Sun 20 Jul 1997 - 20:20:17 MET DST

On Sun, 20 Jul 1997, Jaroslaw Zielinski wrote:

[...]
> Panie i panowie, moze troche mniej sporow, a wiecej rzeczowych ustalen.
> Jesli ta sprawa nie zostanie zalatwiona, to nie ma co mowic o
> "zwalczaniu odgornych uregulowan rynku internetowego" - bo to mozna
> zwalczyc tylko tworzac uregulowania wlasne, oddolne, inaczej bedzie
> jeszcze wieksza anarchia niz obecnie.

Natomiast ja uwazam, ze o wiele wazniejsza sprawa jest "zwalczaniu
odgornych uregulowan rynku internetowego" niz niepotrzebne poprawianie
tego co funkcjonuje. Gdyby z taka sama determinacja zaczeto walczyc z tymi
odgornymi uregulowaniami jak z porzadkie/nieporzadkiem w .pl to mysle, ze
wiecej byzmy na tym wszyscy zyskali.

Pozdrowienia
Leszek

--
 ___
/   \  ___    Leszek Bogdanowicz         Centrum Nowych Technologii
|  |\ | |       bogdanow_at_cnt.pl         ul. Uphagena 2, 80-237 Gdansk
|  | \| |   tel/fax. (0-58) 455545      ** www.cnt.pl ** wp.cnt.pl **
\___/