Re: Domeny Internetowe - wstyd???

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 17 Jul 1997 - 21:32:41 MET DST

In pl.listserv.polip Marek Baczek <mgb_at_qdnet.pl> wrote:
: Jaroslaw Lis wrote in article
: >Mnie. Ale tylko troche. Balagan jest i nie wiem gdzie szukac :-).

: Nie podoba mi sie Twoje nazwisko. Natychmiast je zmien na Lisowski
: albo Li :) Przeciez to absurd!

Jesli chodzi o nazwe firmy to tak, jesli chodzi o sprawy organizacyjne
to nie wiem co ma do tego podobanie sie.
Czyz w formularzach nie ma jawnie "Nazwisko" "Imie", a Ty wolisz
sie podpisywac akurat Marcin Baczek?
Ciekawe ze nie razi cie koniecznosc trafienia do .pl, moze
wolalbys .polska.

J.

P.S. Przy czym mi to tylko troche przeszkadza i na pewno nie bede
uparciuchom zabranial. Tylko dlaczego tacy uparci niektorzy ... po obu
stronach klotni :-).