Re: Domeny Internetowe - wstyd???

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 16 Jul 1997 - 17:32:02 MET DST

In pl.listserv.polip Slawek <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
: Jarek, zdajac sobie sprawe ze ta dyskusja sie toczy dosc duzgo i wiele
: (wwszytsko?) zostalo juz powiedziane to ja oststni raz: po co wam domeny
: com i edu? Co daje wyroznienie adresow uniwersytetow? Do czego jest
: potrzebne? Podobnie z com.

Mowiac szczerze wcale nie jestem przekonany czy jest to potrzebne.
Niektorzy chca miec "edu" w nazwie - tu nie ma problemu, moga miec.

Czy chcemy miec model "firma.com.pl" czy "firma.pl" - osobiscie
wole to drugie, bo krocej, ale przede wszystkim chcialbym jednolicie.

: Wiadomo ze caly internet jest juz w zasadzie
: com, przynajmniej w kontekscie proporcji, wiec po co com.pl? Co on ma
: wyrozniac?
: Co podkreslac? Ze wlasciciel domeny jest instytujca prywatna? A jaka moglby
: byc?

Nie Slawku - jesli o mnie chodzi to nie "wyrozniac", tylko "hierarchizowac".
Czasem wygodniej sie operuje dwiema polowkami niz jedna duza caloscia.
Teraz pytanie czy chcemy miec smietnik ".pl" ?

J.