Re: Niedzielni webmajstrzy

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_it.com.pl)
Data: Wed 09 Jul 1997 - 00:07:13 MET DST

Krzysztof Trybowski wrote:

> Przeczytałem całą tę dyskusję na temat standardów i myślę, że dobrze by
> było gdyby opublikować listę najpopularniejszych przeglądarek wraz z
> informacją co one obsługują, a co nie. I przy okazji: skąd "niedzielny
> webmajster" ma wiedzieć, że akurat te tagi, które zastosował u siebie są
> nielegalne (innymi słowy: gdzie jest specyfikacja HTML 3.2).

No, jak webmaster tego nie wie, to faktycznie jest niedzielny.

Polecam taki spis
http://winter.it.com.pl/2eb2.htm
nie tylko dlatego, ze jest moj, ale mozna na nim znalezc:
a) specyfikacje
b) stanowisko Microsoft
c) stanowisko Netscape
d) co wazniejsze polskie kursy
e) miejsca, skad mozna sobie sciagnac ta przegladarke ktorej sie nie ma
Jeszcze warto zapoznac sie z jakas statystyka jakie przegladarki ludzie
uzywaja i dowiedziec sie, jak sie koduje polskie litery. Mysle, ze to,
oprocz inwencji artystycznej i pomyslu na strone, wystarczy, by nie
obrywac od kazdego "guru".

Jaroslaw Zielinski
http://winter.it.com.pl/ - Wiadomosci Internetowe

PS. A oczywiscie zinstytucjonalizowanie rozwazan rozmaitych guru w
postaci polskiego W3 Consortium by sie przydalo.