Re: KOMUNIKAT PSI: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_it.com.pl)
Data: Mon 07 Jul 1997 - 16:36:05 MET DST

Marek Baczek wrote:

> Jaroslaw Zielinski wrote in article <33C0C0C8.714B_at_it.com.pl>...

> majacych
>

> Praktycznie KAZDY. Tysiace linkow DO zmienianego serwera.

No to ja mowie, ze praktycznie zaden (z wyjatkiem moze
www.gazetapolska.pl, ktory zapewne spelnia wszystkie trzy podane cechy).
Srednio popularny serwis w Polsce ma najwyzej kilkaset odnosnikow
prowadzacych do niego chyba ze jest gazeta czy przedstawicielstwem firmy
komputerowej i istnieje z pol roku. Dalej, polskiego serwisu nie oplaca
sie zglaszac w kilkudziesieciu wyszukiwarkach, bo malo ktora indeksuje
regularnie serwery z .pl, poza tym chyba nikt tego nie robi. Dalej, malo
ktory serwis ma kilkaset stron, z reguly sa to kilkunastostronnicowe
"bruszurko-wizytowki".

Jaroslaw Zielinski
http://winter.it.com.pl/ - Wiadomosci Internetowe

PS. poza tym, jesli znamy adresy wszystkich stron, na ktorych sa
umieszczone odnosniki do nas (pytanie w Infoseek na przyklad to
http://infoseek.icm.edu.pl:8000/query.html?col=Poland&qt=link%3A[siteURL]+-url%3A[siteURL]&nh=25&lk=1&rf=0&qm=0,
na przyklad
http://infoseek.icm.edu.pl:8000/query.html?col=Poland&qt=link%3Awinter.it.com.pl+-url%3Awinter.it.com.pl&nh=25&lk=1&rf=0&qm=0)
i wszystkie wyszukiwarki, do ktorych sie wpisalismy, to powtorne
wpisanie i rozeslanie "press relase" o zmianie zajmuje gora po godzinie
na kazde z zadan. Ile kosztuje godzina pracy fachowca od
tworzenia/promocji serwisow?