Re: Niedzielni webmajstrzy (a propos PCkuriera 14/97)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 07 Jul 1997 - 11:43:09 MET DST

Dnia 6 Jul 97 o godz. 15:54, Tomasz Pilat napisal(a):

> True. BTW, jak wam sie udaje, co lepiej uzywa:
> font color="red" czy font color ="#CC0000" ?? (pomijajac to ze niektore
> przegladarki nie znaja ''red'').
Wlasnie dlatego ja uzywam tego drugiego. :-)

> Sorry, ale ktory to tag?No bo chyba nie CENTER, bo ten zostal w Netscapie
> zle zainteresowany. CENTER centruje AKAPIT a nie wiersz.
Dokladnie rzecz biorac kazdy wiersz w akapicie ;-). Ale jak akapit sklada sie
z jednego wiersza?

> Hmm...a jak myslisz, z ktorymi sobie lepiej rade daje Lynx?
Pisalem szybko i nie dopisalem mysli do konca... ze gdzies tam obok jeszcze
powinien byc link do "mapy" w postaci tekstowej... :-)
Swoja droga, najlepiej to byloby chyba przerobic imagemapa tak, zeby zamiast
wyswietlac komunikat "this client does not support ISMAP" czy cos w tym
guscie, dawal np. redirecta do strony z tekstowa wersja "mapy"... wtedy
klikaloby sie normalnie na tekst widoczny jako alt= i z glowy...

> A nie prawda. Jest MSIE pod win3.1 z JAVA-VM! I nawet mam go
> zainstalowanego.
Fakt, troche napisalem z rozpedu. Jest tez beta Netszkapy 16-bitowej z Java.
Ale to nie zmienia faktu, ze w Lynxie Javy nie ma i nie bedzie... :-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl