Re: Komunikat w sprawie spotkania - pytanie

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_bit.onet.pl)
Data: Fri 04 Jul 1997 - 22:04:16 MET DST

In pl.listserv.polip Michal Szokolo <msz_at_vr.pl> wrote:

> Zadawalem to samo pytanie jeszcze przed spotkaniem, ale nie dostalem
> odpowiedzi...

> O kogo chodzi w punkcie 8?

Też chciałbym wiedzieć...
I chciałbym też wiedzieć na jakiej zasadzie dobrano osoby do tego spotkania.
Jeśli jedynym kryterium była obecność w Tarnowie.....

Mamy "trochę" domen:
$ grep primary /etc/named.boot | wc -l
    294

Więc jestem bezpośrednio zainteresowany - czy przypadkiem nie będę
musiał przerabiać tego pliku, i jeszcze potem klientów informować,
odpowiadać na maile, telefony, faxy....

Zapisałem się na listę PSI dot. DNS, ale dyskusje to za mało.
Uważam, że dobór osób podejmujących decyzje, powinien odzwierciedlać
również ilość zarządzanych domen...

PS: NIE uważam, że to jedyne słuszne kryterium...

Zbigniew Zych

--
http://onet.pl/~zych/
Optimus SA Oddział Kraków, Dyrektor Działu Technicznego, administrator sieci