Re: Co się dzieje z łączem NASK<->TPSA???

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_rubikon.net.pl)
Data: Fri 04 Jul 1997 - 19:48:34 MET DST

Dnia 4 Jul 1997 15:10:25 GMT, Rafal Maszkowski <rzm_at_rymunda.torun.pdi.net>
pisal(a)

>..a routing sie nie przestawil. Tzn. po stronie TP przestawil sie
>na Ameryke, a po stronie NASK w ogole. Najlepiej byloby gdyby obie
>strony puscily ruch do siebie przez Krakow czy inna bramke dotychczas
>wykorzystywana lokalnie. Albo chociaz zeby NASK tez przestawil na Ameryke.
>Pisalem kilka h temu do operator_at_nask.pl i cisza.

Hmm... Ja sie lacze przez TPSA a newsy czytam z info.nask.pl. Rano nie
dzialalo, a wieczorem dziala b. szybko, jak jeszcze nigdy... Moze bedzie
lepiej... miejmy nadzieje... ;-)

Pozdrowienia

/\/\arcin Jagodzinski
mailto:marcinj_at_mail.rubikon.net.pl