Re: Routingi w "sieci korporacyjnej"

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_rymunda.torun.pdi.net)
Data: Fri 04 Jul 1997 - 16:50:49 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
> Skad?

Na pewno ode mnie, a poza tym zewszad poza Krakowem, Poznaniem i moze
jeszcze paroma miejscami. Chodzi o to, ze np. lacznosc z Krakowa do TP
jest puszczana przez bramke w Krakowie, a lacznosc z Torunia z TP przez
bramke w Warszawie, ktora albo padla albo sie rozkonfigurowala.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net           http://www.torun.pdi.net/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec