Re: KOMUNIKAT PSI: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 04 Jul 1997 - 13:27:37 MET DST

In pl.org.psi Marek Baczek <mgb_at_qdnet.pl> wrote:
: Wojtek Sylwestrzak wrote in article <5piirg$hf5$2_at_sunsite.icm.edu.p
: l>...>
: >: Technicznie - mozliwe. Jeden dzien na przebudowe DNSa. Tyle
: tylko ze potem
: >: do konca zycia zaden provider nie wygrzebie sie spod
: odszkodowan.
: >
: >Jakich odszkodowan ?
: >Problem chyba z tym nawet mniejszy niz ze zmiana numeru telefonu.

: Np. wydrukowanie wizytowek:

: 200x0,50 zl = 100zl dla jednego usera

: 1000 userow x 100zl = 100 000zl licze bez VATu

: A to jest nie wszystko, tylko jeden drobny element (najmniejszy w
: kosztach)

: Czy juz mam zwijac interes?

Zwijaj. Albo wytocz proces NASKowi... chociaż nie, polskie prawo nie
opiera się o precedensy, nic mi to nie da... :->

Wyjaśnienie: w Krakowie w lipcu mają zmienić numery z 6- na
7-cyfrowe. Moje 200 wizytówek też do wydrukowania na nowo. Jakbyś
wygrał proces z NASK, to ja bym wytoczył proces TPSA, żeby mi te
wizytówki zrefundowała... ale raczej czarno to widzę.

--
  A    GGGG H   H  Szymon Sokół -- administrator sieci
 A A  G     H   H  Uczelniane Centrum Informatyki Akademii Górniczo-Hutniczej