Re: KOMUNIKAT PSI: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 04 Jul 1997 - 12:47:44 MET DST

Dnia 4 Jul 97 o godz. 12:37, Wojtek Sylwestrzak napisal(a):

> : Technicznie - mozliwe. Jeden dzien na przebudowe DNSa. Tyle tylko ze potem
> : do konca zycia zaden provider nie wygrzebie sie spod odszkodowan.
>
> Jakich odszkodowan ?
> Problem chyba z tym nawet mniejszy niz ze zmiana numeru telefonu.

Wlasnie. IMHO, providerzy strasznie demonizuja te sprawe ewentualnej zmiany
domen.
Prowadzac liste providerow Internetu w Polsce jestem dobrze zorientowany, ze
znaczna czesc z tych providerow w trakcie swojego funkcjonowania zdazyla juz
sobie co najmniej raz zmienic siedzibe firmy i numery telefonow, niektore
nawet po kilka razy. Z tym moim zdaniem jest klopot znacznie wiekszy, a i
koszta znacznie wieksze. Proponowane rozwiazanie z przechodzeniem z .pl na
.com.pl w ciagu ROKU (!!!) moim zdaniem na pewno nikomu nie zaszkodzi.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl