Re: KOMUNIKAT PSI: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Michal Szokolo (msz_at_vr.pl)
Data: Fri 04 Jul 1997 - 04:26:58 MET DST

Adam Nojszewski wrote:

> [WIELKIE CIACH]

> Ilosc liter jest ograniczona, dlugosc nazwy domeny tez, czyli ilosc
> kombinacji jest skonczona.
> CBDU

Poniekad tak, skonczona - ale jednak DUZA. Nawet jesli odrzucic
bezsensowne zbitki liter.

> A tak powaznie, to malo jest ladnych, sensownych i krotkich nazw.

Dla firmy, nazwa moze nie byc ladna ani sensowna ani krotka (choc kazde
z tych kryteriow fajnie jest spelniac), grunt zeby kojarzyla sie z
oficjalna nazwa firmy.

> Jakbym
> zarejestrowal wszystkie domeny
> szokolo.*.pl oraz szokolo.pl , to Ty juz bys nie mogl, prawda ?

Owszem, nie moglbym.

> Chcialbys miec domene szokolo2.*.pl

W zyciu! Zreszta szokolo[.*].[l tez nie ;-) Ale jakbys mi zablokowal
msz[.*].pl, to bym chyba musial zainwestowac w przyjazn
polsko-rosyjska... (tow. Kalasznikow) :->

> [NASTEPNY CIACH]

> moze?
> A moze pl? ;-)

Mnie nie wadzi... Ale obecnie cokolwiek trudno dostac niektore
lokalizacje.

--
          //  \/  \\  >>  //==    VR.pl Uslugi Internetowe