Re: KOMUNIKAT PSI: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Thu 03 Jul 1997 - 11:29:36 MET DST

In pl.listserv.polip Michal Jankowski <michalj_at_fuw.edu.pl> wrote:
: Gregory BRZESKI <gregory_at_webcorp.co.uk> writes:

: > > No i oczywiscie jest kwestia, ze nie moze byc tych samych domen dla
: > > roznych firm, a rozne firmy MOGA miec te sama nazwe.
: >
: > I tutaj rozwiazaniem jest rozszerzenie domen funkcyjnych. Kiedy na
: > przykald firma prawnicza XYZ zarejestruje xyz.prawo.pl, a firma
: > komputerowa XYZ zarejestruje xyz.komp.pl

: Kiedy problem w tym, ze pierwsza z nich juz zarejestrowala xyz.pl i
: druga czuje sie gorsza...

wiec pierwsza rzecz, to nalezy sprowokowac taka mode,
zeby to ta pierwsza czula sie gorsza.

ja bym sie wstydzil, gdyby listy ode mnie wychodzily z adresu icm.pl

--w