Re: KOMUNIKAT PSI: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 02 Jul 1997 - 07:36:04 MET DST

On 1 Jul 1997, Dariusz Wichniewicz wrote:

> I tak i nie - nie chce dyskutowac, co jest lepsze, a co niesluszne, po
> prostu znam oczekiwania moich abonentow i sadze, ze w przypadku innych
> operatorow jest podobnie - ludzie (firmy) po prostu nie chca miec adresow
> skladajacych sie z czterech kawalkow. Najchetniej wogole rejestrowaliby sie
  ---
  Chca tez miec piekny (i widoczny z daleka samochos), dom z basenem,
  telefon komorkowy i piekna panienke (oraz ochroniarzy) przy boku. Bo to
  wszystko podnosi prestiz...

  Z niektorych z tych rzeczy umieja juz sensownie korzystac (panienki,
  dom czasami samochod). W ogromnej wiekszosci z poczty elektronicznej i
  Internetu juz nie.

  Ale rozumiem, ze prestiz wart jest kazdych pieniedzy, prowajderzy ich
  potrzebuja i wymuszaja zatem na NASKu rejestrowanie domen w pl.
  ---
> w .pl... Takze dla wielu z nich roznica pomiedzy firma.ikp.com.pl a
> firma.com.pl JEST znaczaca. Bez wzgledu co inni uzytkownicy sieci o tym
> sadza.
  ---
  Zapewne tak... Dla mnie, jako dla _klienta_ niektorych z tych firm
  (chocby potencjalnie) najwazniejsze jest aby z pomoca poczty
  elektronicznej zalatwic wiekszosc spraw zwiazanych z interesami, ktore z
  nimi prowadze. Ale nie zawsze (przekonalem sie, ze rowniez w przypadku
  ATM mozna sie tak dogadac :-)

  O co my (Wy) walczymy? O ich prestiz?

  Wojtek