Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 02 Jul 1997 - 07:36:04 MET DST
On 1 Jul 1997, Dariusz Wichniewicz wrote:
> I tak i nie - nie chce dyskutowac, co jest lepsze, a co niesluszne, po
> prostu znam oczekiwania moich abonentow i sadze, ze w przypadku innych
> operatorow jest podobnie - ludzie (firmy) po prostu nie chca miec adresow
> skladajacych sie z czterech kawalkow. Najchetniej wogole rejestrowaliby sie
---
Chca tez miec piekny (i widoczny z daleka samochos), dom z basenem,
telefon komorkowy i piekna panienke (oraz ochroniarzy) przy boku. Bo to
wszystko podnosi prestiz...
Z niektorych z tych rzeczy umieja juz sensownie korzystac (panienki,
dom czasami samochod). W ogromnej wiekszosci z poczty elektronicznej i
Internetu juz nie.
Ale rozumiem, ze prestiz wart jest kazdych pieniedzy, prowajderzy ich
potrzebuja i wymuszaja zatem na NASKu rejestrowanie domen w pl.
---
> w .pl... Takze dla wielu z nich roznica pomiedzy firma.ikp.com.pl a
> firma.com.pl JEST znaczaca. Bez wzgledu co inni uzytkownicy sieci o tym
> sadza.
---
Zapewne tak... Dla mnie, jako dla _klienta_ niektorych z tych firm
(chocby potencjalnie) najwazniejsze jest aby z pomoca poczty
elektronicznej zalatwic wiekszosc spraw zwiazanych z interesami, ktore z
nimi prowadze. Ale nie zawsze (przekonalem sie, ze rowniez w przypadku
ATM mozna sie tak dogadac :-)
O co my (Wy) walczymy? O ich prestiz?
Wojtek
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:04:21 MET DST