Re: KOMUNIKAT PSI: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Michal Szokolo (msz_at_vr.pl)
Data: Mon 30 Jun 1997 - 15:57:15 MET DST

Tomasz Kłoczko wrote:

> In pl.listserv.polip Michal Szokolo <msz_at_vr.pl> wrote:
[...]

> : Co tak nagle spowodowalo zainteresowanie? Kiedy poprzednio NASK zmienial
> : sobie regulamin rejestracji domen, jakos nikogo to nie ruszalo...
>
> Tam gdzie nie wiadomo o co chodzi wiadomo, ze chodzi o pieniadze, czyli
> mozna sie spodziewac, ze za jakis czas w ramach "reformy, usprawnienia i
> dobrze pojetego interesu uzytkownikow" oplaty za rejestracje domeny ulegna
> podwyzszeniu.

O ile wzrost nie jest w skali podobnej do podwyzki za lacza, to nawet
nie dziwne - w koncu ceny mieli stale od dluzszego czasu a jakas tam
inflacja jest. Bardziej interesujace sa ewentualne zmiany w zasadach.

Tym niemniej, taka intensywan reakcja troche mnie zdziwila...

--
          //  \/  \\  >>  //==    VR.pl Uslugi Internetowe