Re: Internetowa Ksiazka Teleadresowa

Autor: Pawel Krawczyk (kravietz_at_alfa.ceti.com.pl)
Data: Thu 26 Jun 1997 - 14:09:56 MET DST

Marek Pokulniewicz <mpokul_at_sejm.gov.pl> wrote:
> Facet wyslal jakies mniej lub bardziej sensowne pytanie/prosbe.
> A teraz kilku innych facetow przez kilka dni sie tym ekscytuje.
> Moze zaczac Wam przesylac wlasne postingi na temat tego co zrobicie z tym
> ktory prosil o adresy Internetowe? Przeciez te wasze rozwazania sa takim
> samym smieciem jak jego prosba. Dajcie sobie spokoj. Ja po prostu kasuje
> taki list i zapominam.

Wygląd skrzynki pocztowej w czasie kasowania 4 od PLJ, 2 z msn.com,
nastepnego z juno.com i jescze paru innych zostaje na długo w pamięci ;)
A już na pewno do następnego dnia, kiedy trzeba kasować nowych.

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.com.pl/
info: oferta_at_ceti.com.pl.  Home: http://ceti.com.pl/~kravietz/