Re: Co jest z laczem Torun-Wwa

Autor: Bartosz Maruszewski (bart_at_newton.zsmeie.torun.pl)
Data: Tue 24 Jun 1997 - 17:19:41 MET DST

Piotr Bala <bala_at_phys.uni.torun.pl> naskrobal(a):
: Bartosz Maruszewski (bart_at_newton.zsmeie.torun.pl) wrote:
: : Od zdaje sie soboty-niedzieli lacze Torun-Wwa chodzi jakos dziwnie
: : Inne adresy... Czy jest jakas awaria? Czy to juz tak zostanie ?
: :
: Zgodnie z informacjami z NASK i TORMANu w srode 18 czerwca nastpepilo
: przelaczenie TROMANu (w praktyce calego Torunia) na tzw "siec
: korporacyjna NASK". Pomijajac fakt, ze NASK nie raczyl o tym
: P.S. Moje wyjasnienia polegaja wylacznie na tym co sie dowiedzialem
: od pracownikow TORMANu i NASKu (moze sie wypowiedza osobiscie).

Genialnie... zwijamy sie... !
A ja glupi myslalem, ze kiedys bedzie lepsze lacze z Torunia.
Czy ktos kompetentny moglby wyjasnic dlaczego nastapilo to przelaczenie?
Czy ew. mozliwy jest powrot?

Moze ktos zna jakies adresy, na ktore moglbym wyslac powyzsze pytania?

Bartek M.

--
E-mail B.Maruszewski_at_zsmeie.torun.pl
Każdy ma jakieś mądre zdanko w sigu, to ja też :)