Re: news.tpnet.pl znowu zdechlo

Autor: Wojciech Malek (wmalek_at_cst.tpsa.pl)
Data: Tue 24 Jun 1997 - 16:22:26 MET DST

> siada
>
> Czy nie jest tak, że (zgaduję) news.tpnet.pl ciągnie z news.icm.edu.pl
> i to ten ostatni regularnie co tydzień pada? No, prawie regularnie, w
> ostatni uikend akurat działał.
Jak to sie mowi, panskie oko konia tuczy, dlaczego serwer pada w sobote
kiedy mnie nie
ma to nie wiem, jak ktos mi powie stawiam piwo.
feed mam z ICM
Janek nie zachecaj do korzystania z Twojego serwera ludzi podlaczonych
do TPNET
bo zarzniesz do konca lacze :)
Numer komorki podam jak mi dyrekcja zakupi, czyli nigdy :(
Nie pamietam dokladnie co odpisalem Krzysztofowi Baranowskiemu, ale na
pewno nie
chodzilo o to, ze nie wiem co dzieje sie u mnie na serwerze.

Pozdrawiam

Wojtek Malek