Re: NASK i .pl

Autor: Emil Stepniewski (emil_at_univ.waw.pl)
Data: Wed 18 Jun 1997 - 22:01:29 MET DST

rafamiga_at_polbox.pl wrote:

[ciach]

> Czy ktos ostatnio zastanawial sie ilu uzytkownikow jest w
> TPnecie a ilu
> w sieci szkieletowej NASK? I tylko prosze mi nie wmawiac, ze kazdy
> student uzywa
> -- tak jak nie wszystkie z 55000 skrzynek na free sa aktywne...

Hmm, a jezeli ja (i wszyscy moi klienci) mam podlaczenie zarowno
do NASK-u jak i do TPSA to sie licze i tu i tu, czy w ogole?

Z moich obserwacji wynika, ze wiekszy ruch wychodzacy (glownie
poczta i lokalne serwery WWW) mam na adresy tepsowe, za to
wiekszosc ruchu przychodzacego (glownie ftp i WWW) idzie
z adresow NASK-owych. Oczywiscie te wyliczenia sa po odrzuceniu
ruchu zagranicznego.
Pozdrawiam

        Emil Stepniewski