Re: Dziennikarz pada...

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_ux.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 18 Jun 1997 - 16:47:37 MET DST

Z grupy pl.listserv.dziennikarz.

Robert Maron wrote:

> Daniela A Baszkiewicz-Scott <dab1_at_columbia.edu> wrote:
> : Nie mam pojecia drodzy Panstwo co wlasciwie dzieje sie z lista
> : "Dziennikarz". Napisalam na Politechnike Warszawska, ktora liscie
> : patronowala. Prawdopodobnie chodzi o to iz jacys figlarze sprzegli liste
> : dystrybucyjna z innymi listami (zapisali inne listy jako uczestnikow
> : dziennikarza). Rzecz znam z drugiej reki na razie.
>
> spotkalo to ostatnio wiele znanych mi list, jakis gowniarz sie zabawial i
> zaszkodzil wielu ludziom; admini list musza poprawic konfiguracje swoich
> [...]

Wydaje mi sie, ze wobec takich wybrykow wypada wszystkie listservy w
Polsce ustawic na zapisywanie na listy za zwrotnym potwierdzeniem. Tzn:
ktos wysyla subscribe, w odpowiedzi listserv wysyla mu na jego adres
okreslony kod literowo-cyfrowy, ktory trzeba odeslac z powrotem do
listserva, zeby sie rzeczywiscie zapisac. Tym sposobem nie mozna nikogo
zapisac na liste fake-mailem.
Wiem, ze taka funkcje ma program listserva bitnetowego. Czy ktos wie,
jak jest z listprocem?

--
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa