Re: DNS ?

Autor: Ziemek Borowski (ziembor_at_digilab.com.pl)
Data: Fri 13 Jun 1997 - 16:54:56 MET DST

On 13 Jun 1997, Jaroslaw Rafa wrote:

>[...]
>Czy tego sie zwyklymi aliasami nie da zrobic?

zwykłymi aliasami nie zrobisz czegoś takiego: dwóch użytkowników o róznych
usernname na tej maszynie ma ,,pocztowo'' taki sam username ale rozne
maszyny ;-)
np tomek_at_a.moja.domena to tomeka_at_moja.domena
   tomek_at_b.moja.domena to tomekb_at_moja.domena

-- Ziemek Borowski
http://www.digilab.com.pl/pl.comp.www/faq.htm