Re: NASK i .pl

Autor: Piotr Roszatycki (dexter_at_delta.ii.tuniv.szczecin.pl)
Data: Fri 13 Jun 1997 - 13:20:34 MET DST

Marcin Klimowski <marcin_at_usk.pk.edu.pl> wrote:
: >>>>> "Piotr" == Piotr Roszatycki <dexter_at_delta.ii.tuniv.szczecin.pl> writes:
: Piotr> Wyobraznie przekracza to, co wyprawia NASK. Glowny cel -
: Piotr> dostac domene w drugim poziomie
: każdy ma takie cele, na jakie go stać.

Moze jasniej?

: Piotr> - nie da sie go osiagnac w
: Piotr> Polsce. Rozwiazanie - udac sie do InterNIC.
: o, tak. oni na pewno zarejestrują domenę w .pl ...... od ręki, i
: jeszcze ci dopłacą za korzystanie z ich usług.
: a co, domeny dexter.pl się zachciewa ?! ;P

Spoko, fajnie brzmi nie?

: może zarejestruj sobie domenę w turcji, i będziesz miał
: wtedy na przykład
: www.roszatycki.pio.tr
: a jak ci się już uda, do dla mnie zarejestruj w indiach marc.in

: ok ?!

ok ? Nie znam domeny 'ok'. Czy to domena Omanu? ;-)

No dobra, moze na powazniej:

Przychodzi facio i chce adres. No to ja mu mowie: "Bedzie pan mial adres
www.facio.provider.com.pl"
A facio mowi: "Panie!, wypchaj sie takim adresem. Co mnie obchodzi ten jakis
wasz NASK?! Ze co? Nie mozna?!"
Ja na to: "W porzadku, moze miec pan adres www.facio.com. Pasuje?"
To on: "Swietnie! Kupuje. Mniej kasy wydam na ogloszenia, w ktorych kazde
slowo kosztuje :-)"

--
Piotr "Dexter" Roszatycki
mailto:dexter_at_dedal.man.szczecin.pl