Re: DNS ?

Autor: Jarek Ozimek (jozimek_at_gnet.pl)
Data: Thu 12 Jun 1997 - 18:06:05 MET DST

 DA_none napisał(a) w artykule <5nk4ng$enr_at_info.nask.pl>...
>to raczej nie kwestia DNS tylko sendmaila
>na jakim systemie to robisz ?

>wlasciwie niczym tylko MX i SOA musi byc ustawiony na fizyczny komputer
>na ktorym stoi ten virtualny server ..
>na tym komputerku musisz odpowiednio skonfigurowac sendmaila ..

Jezeli masz FastTrack'a, to nie musisz dotykac sendmail.cf. Podczas
wpisywania uruchamiania nowej domeny wirtualnej, wpisujesz xxxxxx.com.pl,
FastTrack sam wtedy wpisuje w odpowiednim pliku "nasluchiwanie" tej domeny.
Server POP i SMTP dla klienta to jest host.XXXX.com.pl. Aha, jeszcze tylko
musisz wlaczyc ta usluge podczas wpisywania danych nowej domeny wirtualnej
(tj. POP i SMTP dla tej domeny).

Jarek