Re: Cenzura

Autor: Wojciech Malek (wmalek_at_psyche.cst.tpsa.pl)
Data: Wed 11 Jun 1997 - 13:16:58 MET DST

> I nie odpowiadac przez miesiac na listy, rozlaczac modem i ustawiajac tak,
> ze ja juz place, a modem nie wie, ze ja wisze i nosnej nie da....
> Mysla, o wlasnej kasie :-)
Jak widac ktos odpowiedzial i to w ciagu dnia, nikt nie rozlacza modemu,
jezeli jest kiepska linia lub centrala po drodze albo masz kiepski
modem, to moze sie tak zdazyc, ale zapewniam, ze nie ma zatrudnionej
dodatkowej osoby do rozlaczania modemow (opcji takiej nie ma rowniez
w oprogramowaniu )

Pozdrawiam
Wojtek Malek