Re: Remote job przez Internet

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 10 Jun 1997 - 13:29:54 MET DST

Dnia 5 Jun 97 o godz. 15:41, Lukasz Bienkowski napisal(a):

> Dziala dosyc dobrze, pozwala mi zdalnie logowac sie do Novella (i np.
> zapuszczac SBACKUP), nie rozgryzlem tylko jak zrobic, zeby telnet wyslal
> (a dosemu zrozumial) sekwencje Control+Enter (Pegasus Mail :-)

A mnie przy telnecie do DOS-owego telnetd, o ktorym wspominalem uprzednio,
Ctl_Enter dzialalo bez zadnych problemow... Ctl_Enter to zdaje sie LF, czyli
dosyc standardowy znak - nie powinno byc chyba problemow z odpowiednim
skonfigurowaniem telneta?
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl