Sposób na duplikaty IE4?

Autor: Qurczak (mkowalcz_at_rainbow.mimuw.edu.pl)
Data: Sat 24 May 1997 - 17:19:45 MET DST

[Nie wiem, jakie byłyby na to najwłaściwsze grupy.
Followup-To na polip, bo win95 nie czytam.]

Chyba mam sposób na niewysyłanie duplikatów postów Outlook Expressem z
IE4, przynajmniej dla modemujących.

Trzeba robić tak: Kliknąć na nazwie serwera newsów, połączyć się z
Internetem, zrobić Synchronize All.

Nie wolno tak: Połączyć się z Internetem, klinkąć na nazwie serwera
newsów, zrobić Synchronize All.

Z oczywistych powodów jest to tylko hipoteza, ale u mnie się sprawdza.
Zaznaczam, że nie jest to w żaden sposób związane z obecnym od jakiegoś
czasu NewsRobotem, który między innymi kasuje duplikaty.

Wrogów IE i Windozy w ogólności proszę o powstrzymanie się od
złośliwych komentarzy.

--
                                            QURCZAK
    __("<                          Marcin Kowalczyk