Re: Szukam prawnika

Autor: Tadeusz Olszewski (misoft_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Sat 24 May 1997 - 00:07:46 MET DST

Marek Czapelski <czapla_at_mailserv.int.pan.wroc.pl> napisał(a) w
artykule <33858E7D.6CCE_at_mailserv.int.pan.wroc.pl>...

Telewizji. Moim

> Całe szczęście, że nie wmontowano. Ciekaw jestem skąd bierze sie
> przekonanie, że jak coś się ureguluje, najlepiej ustawowo, to już
będzie
> cacy. Czy są jakieś badania na ten temat???
> Pozdrowienia.
> --
> Marek Czapelski

To się wmontuje. Każda regulacja jest zazwyczaj robiona na od******.
Pamiętasz pana Falandysza, przecież tacy muszą z czegoś żyć. Jeżeli w
prawie stanowionym chce się opisać jak najwięcej przypadków to zawsze
znajdzie się ktoś kto wymyśli coś nowego i będzie żył z dziury w
prawie.
Badania to one robią różne, potrafią to nawet analizować, dlaczego
tylko utajniają wyniki tych badań. A na naszym podwórku, dlaczego
NASK utajnia chociażby informacje o ruchu w sieci.

Pozdrawiam

--
Tadeusz Olszewski
misoft_at_ikp.atm.com.pl