Re: Domenowy bajzel narasta

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_bit.onet.pl)
Data: Sat 17 May 1997 - 20:23:45 MET DST

Jarek Lis <lis_at_spamfilter.ict.pwr.wroc.pl>:
> Hm, dlaczego Twoja firma ma www.optimus.com.pl to jasne. ALe dlaczego
> "Oddzial Krakow" to www.onet.pl lub www.onet.pl/miasta/kr/,
> i zadne z nich nie opisuje ani oddzialow w ogole, ani tego w Krakowie :-)

Hmmm... bo to było tak.... ;-)

Optimus jako firma, czy też oddziały, spółki holdingu, etc...
ma swoje domeny, np: optimus.wroc.pl, optimus.gda.pl.... O!
Są to niejako ich własne inicjatywy...

Centrala, i cały Optimus jako taki ma: optimus.com.pl

A ONET czyli skrót od OptimusNet - to usługa, którą sprzedaje
Optimus S.A. Oddział Kraków.

I teraz tak: Oddział Krakowski zajmuje się tylko OptimusNet, więc jest to
niejako wizytówka, to co robi... stąd link do www.onet.pl...
A Kraków - no to wiadomo - link do stron o Krakowie...

Inszą inszością jest, że potem na www.onet.pl można już znaleźć bardziej
konkretne informacje zarówno "mojego" oddziału, jak i innych...

PS: mimo wszystko to nie jest MOJA FIRMA ;-) Nie jestem aż TAK bogaty :-)

PS: Powyższe informacje nie są oficjalnym stanowiskiem firmy, a jedynie
moim prywatnym zdaniem ;-)

Zbigniew Zych

--
http://onet.pl/~zych/