Re: Domenowy bajzel narasta

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Tue 13 May 1997 - 14:14:55 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:

> a ile sobie tylko chcesz, pewnie do 255 znakow.

Nie zrozumiales mnie, nie chodzi mi o to jak dluga moze byc nazwa, tylko
o liczbe subdomen w domenie. Fachowcy twierdza, ze nie ma takiego
ograniczenia.

> chodzi o to zeby transmisja ogromnego plaskiego molocha nie byla uciazliwa,
> bo po to powstaly hierarchie. gdyby hierarchie nawet w zalozeniach byly
> niepotrzebne, to nie mialoby najwiekszego sensu robienia domen wogole.
> wystarczyly by same nazwy hostow. to co sie dzieje obecnie, jest
> zaprzeczeniem tej pierwotnej i slusznej idei.

Poczytaj co pisze na ten temat Wojtek Myszka, jego zastrzezenia dotycza
czego innego, a dobrze sie zna na DNS.

--
Marek Baczek
mailto:mgb_at_qdnet.pl http://www.qdnet.pl/~mgb/