Re: ciekawostka

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 07 May 1997 - 11:18:03 MET DST

On 7 May 97 at 12:35, Szymon Sokol wrote:

> [...]
> Kiedy 3 tygodnie temu w Poznaniu na konferencji "Internet Expo"
> prof. Gogolek z TPSA chwalil swa firme za "darmowy dostep do
> Internetu" nie wytrzymalem nerwowo i wdalem sie z nim w polemike -
> wyliczylem mianowicie, ze gdyby telefon u nas kosztowal tyle co w
> USA, to byloby mnie stac na platne konto u dowolnego komercyjnego
> providera, bez "laski" TPSA. Profesor odpowiedzial, ze "dlaczego mamy
> sie do Texasu porownywac, sprobujmy raczej dorownac Niemcom" (gdzie
> oczywiŁcie obowiazuje placenie wg licznika, tak jak u nas). Opadly mi
> rece, szczeka, i w ogole wszystko co moze opaŁc :->

Moze jako ciekawostke podam to co przylazlo do mnie z 18 nr-em KiB'a.

"Internet w kablu

 Polska Telewizja Kablowa zamierza wkrotce w Warszawie i w Lublinie
uruchomic dostep do Internetu przez swoja siec kablowa. Jezeli
abonenci beda zainteresowani, takze w innych miastach bedzie mozna
podlaczyc sie o Internetu przez siec kablowa PTK. Polska Telewizja
Kablowa to najwieksza siec telewizji kablowej w Polsce - ma ponad 550
tys. abonentow. Kilka miesiecy temu podobne plany oglosila siec Aster
City, ktora obsluguje 130 tys. abonentow.

AL, PAP"

Ale...dzwonilem do nich, zeby sprecyzowac to "wkrotce" i okazalo sie,
ze ma to byc listopad, pazdziernik. Niby nie jest zle ale przypominam
szumne zapowiedzi telewizji kablowej Aster City ktora stanowczo
twierdzila, ze Internet da w grudniu 1996 roku. Obiecanki,
cacanki...

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski

P.S. Co by nie mowic o TP S.A. to PROPAGUJE, POPULARYZUJE i
UDOSTEPNIA. Dzieki obrzydliwcom z TP S.A. liczba chetnych na
internet w kablu CATV rosnie! I o to chodzi.