Re: Falszywe e-maile

Autor: Stanislaw Polak (polak_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 07 May 1997 - 13:31:06 MET DST

Pawel Krychowiak wrote:

> Witam.
> Zauwazylem, ze od 30 kwietnia (moze wczesniej) ktos wysyla maile
> podpisujac sie moim imieniem i nazwiskiem oraz adresem e-mail. Ich
> tresci sa ordynarne i wulgarne. Jezeli ktos taki otrzyma, to prosze
> go
> zignorowac. Przepraszam wszystkich zainteresowanych.

Ja otrzymalem wulgarny list od kogos z Bialej Podlaskiej.
Adres nadawcy odpowiadal konkretnej osobie. Jak sie
okazalo osoba ta byla nie mogla nadac tego listu dlatego,
ze w dniu nadania
listu byla na delegacji. W pierwszej chwili po otrzymaniu
takiego listu, mailem ochote wyslac go na liste dyskusyjna
z podanie imienia i nazwiska autora, ale sie powstrzymalem,
przeczuwajac, ze ktos sie podszyl pod ten adres.
Najprawdopodobniej list ten zostal wyslany przez kogos kto
korzystal z polaczenia modemowego do sieci TPSA, dlatego, ze
wyslanie listu bylo poprzedzone rownie obelzywym wpisem
do mojej ksiegi pamiatkowej. Wystarczylo wiec zagladnac
do logow serwera WWW aby zobaczyc z jakiej domeny
byl dowcipnis.

--
    _/ _/_/ _/_/ Stanislaw Polak -- Research Scientist
   _/ _/   _/   University of Mining and Metallurgy