Re: TPSA / W-wa / ?oliborz

Autor: Robert Maron (robmar_at_elina.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 28 Apr 1997 - 14:01:13 MET DST

Qurczak <mkowalcz_at_rainbow.mimuw.edu.pl> wrote:
: TRZEBA WIĘCEJ PRÓBOWAĆ! Jeśli w nieodpowiednich godzinach (po
: południu), to może być zajęte i dwadzieścia razy pod rząd (!). Od
: jakiegoś tygodnia znowu wracają problemy. W lutym nagle prawie w ogóle
: przestało się zdarzać zajęte, teraz powraca, ale nie aż w takiej
: skali. Z tymi dwudziestoma to było u mnie w styczniu.

: Kiedy sobie instalowałem modem, myślałem, że coś zrobiłem nie tak,
: skoro w ogóle nie można się połączyć. Ale byłem cierpliwy...

taak, u mnie na woli bylo podobnie...
ale tak zle jak u tego znajomego, to nigdy nie widzialem :(

dzieki wszytkim za info!

robert

--
robmar_at_mimuw.edu.pl              http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar