Re: MIASTA W INTERNECIE

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 28 Apr 1997 - 11:13:13 MET DST

Dnia 27 Apr 97 o godz. 16:58, Radoslaw Poplawski napisal(a):

> Po przeprowadzeniu malego sledztwa :))) odkrylem, ze strona byla
> wyslana w momencie, gdy sciagalem newsy. Czyzby to byla jakas
> przeszkoda? W list i tak widze, tyle ze na pl.comp.www. :)

Wszystko to oznacza tylko jedno: ze najwyrazniej nie wszystkie listy
przedostaja sie z newsow na liste mailowa, a zatem winna jest bramka
news->mail. Bardzo mi sie taka sytuacja nie podoba. Wlasnie po to czytam
polipa przez mail, a nie przez newsy, zeby niczego nie przeoczyc, bo maile
czytam zawsze, a do newsow z rzadka mam czas zajrzec... A tu sie okazuje, ze
ktos mnie "robi w konia"... :-(
Prosze o sprawdzenie, co sie dzieje z bramka news->mail !!!
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl